Wednesday, July 29, 2009

为什么?

是不是不说,事情就不会变得复杂??

我问我姐,为什么老爸总是不听我的想法..为什么总是那么固执,那么古板..
她回答说:'那你有为什么惹出那么多事情来呢??"

真的是这样吗?真的是我在惹事吗??
分手错了吗?

我问:"是他让我不能忍受,我才会想分手..."
她答:"难道你没有错吗?你没有对不起他吗?你错的不比他少!!"

真的是这样吗??
因为这样,所以我受惩罚??

就算有错,该还的我已经还了.. 为什么还要这样的惩罚我??
为什么呢?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

As i mentioned before. Dont care how ppl look at you and the important is how u look at urself. Try to see further ahead of you. looking back and trying to see the fault of yours is not a solutions. What done is done and can never be undone. Its not like a computer with just a click on the undo button. Brave urself and go for it. Move on ur life to seek the bright light of yours.

August 1, 2009 at 1:55 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home